Vrei să ştii cum să proiecteze un PCB?

Z

zia.newversion

Guest
Sunt un student şi, deşi am avut ceva timp cu electronica, dar tot ce ştiu despre circuite este pâine de bord legate. De fapt, niciodată nu a lucrat pe un PCB înainte de ... Am o idee, deşi ... Este o placa de cupru pe care imprima circuit şi apoi înmoaie într-o soluţie care ia de cupru din toată foaia, cu excepţia liniilor de circuit ... Ce am nevoie sa stiu este, cum ajungem la halba unde putem începe proiectarea unui PCB şi apoi să-l imprimat pe o foaie de cupru? Există orice software pentru care? Dacă da, poate cineva vă rog să mă directiona tutorial pentru incepatori unul dintre cele mai bune software-ul de ele? Voi fi foarte bucuros dacă cineva ar putea ajuta. Pentru că vreau să-mi prezinte sfârşitul semestru proiect de pe un PCB ... Mulţumind anticipat.

Am fost studiat de proiectare PCB într-un colegiu. Acesta nu este la fel de simplu ca u cred. Ai nevoie de a studia nu doar software-ul, cum ar fi captarea de proiectare Mentor Graphics şi accelerate PCB, sau Orcad. Apoi, aveţi nevoie pentru a afla, de asemenea, despre unele reguli de proiectare, atunci când, de exemplu, cum să obţineţi un semnal curat (în cazul în care pentru a pune în condensatoare, atunci când pentru a pune placa de masă). Dacă eşti cu adevărat în acest lucru, atunci ar trebui să meargă la colegiu şi să ia un program, nu doar un curs. Durata de viaţă a proiectantului PCB nu este interesant. Se repetă de zi cu zi. Dar, ca un hobby, puteţi obţine unele distractiv din ea. Partea grea este de a găsi pe cineva care va face PCB de fabricaţie pentru o cantitate mică.

puteţi utiliza pentru a Protel PCB proiectarea instrument de putere mai deplin pentru PCB Designe şi la dispoziţia sa de download gratuit

Vă sugerez să vă folosiţi Proteus este un instrument compleate care vă permit să proiectaţi şi simultate Mare, PCB pentru tine circuit. De asemenea, este uşor de utilizat, dispune de o bibliotecă bogată, cu multe exemple.