Utilizarea monitor CRT ca xy monitor pentru analizor val HP 3581

L

Learner

Guest
Salut baieti, am un HP 3581 analizor de val si caut pentru Big xy monitor pentru el, mă întrebam dacă este posibil să se utilizeze calculatorul monitor CRT pentru acest scop? de exemplu. xy conecta la pinul anumite conectorul CRT? Are cineva ştie dacă forma de undă monitorul poate fi folosit pentru aceasta, precum? Multumesc!

Nu cred că acest lucru se poate face cu orice monitor de calculator în care acestea sunt similare cu televizoare () X-Time dispozitive. Puteţi utiliza un osciloscop şi, în loc de baza de timp internă a selecta modul XY .. Salutari, IanP

[Quote = IanP] Nu cred că acest lucru se poate face cu orice monitor de calculator în care acestea sunt similare (televizoare), X-Time dispozitive. Puteţi utiliza un osciloscop şi, în loc de baza de timp internă a selecta modul XY .. În ceea ce priveşte, IanP [/quote] Buna Ian, motiv pentru care am uita la televizoare / monitoare este pentru că vreau să folosesc un ecran mare, osciloscop sunt de obicei prea mici .... Multumesc!

Tuburi TV prezintă modele Lissajou au fost o privelişte comună în Sci-Fi spectacole de 60ies, aşa că nu trebuie să fie prea dificil. Cu toate acestea, ca circuitele verticale şi orizontale deformare sunt destul de diferite într-un monitor (din cauza la frecvenţe diferite, Sweep) ai putea avea nevoie pentru a construi un circuit de conducere al tău. Dar te rog nu te ucide ... :? Am găsit un material de citit: http://www.ionpool.net/arcade/tech/bw_vector_monitor_faq.pdf

Stie cineva care este diferenta dintre un monitor vectorscope / forme de undă şi de un monitor de vector?