Promiţător Sistemul de

E

eng_Semi

Guest
Dear all,

Vreau să împărtăşească experienţa membrilor în următoarea întrebare!

Care este sistemul cel mai promiţătoare în următorii cinci ani?
Care este standardul cel mai promiţător în următorii cinci ani?

Notă: Vreau sa spun de sistem -> emitator, receptor, de emisie-recepţie, Reglaj, CDR, ADC, DAC, ..., etc

Thanks in advance

Poate fi comentariul meu va fi de greutate foarte scăzut .... eu sunt un student (MS) acum ... care lucrează în ADC .....

Mă simt ADC va fi unul dintre lucrurile promiţătoare ..... de comunicaţii mobile, deoarece devine din ce în trecut la frecvenţe mai mari .... şi, de asemenea, am auzit de Bluetooth, etc ... unde ADC este una dintre cele obstacol major în ...

vor aprecia mai multe comentarii şi analize cu privire la acest subiect ...

sankudey

Assalamo Alaykom,
Allaahu A3lam,
Dar, în opinia mea, cred că Reglaj si ADC sunt inima de multe alte sisteme, inclusiv trancievers, şi dispozitive de reţea, ..., etc
Acestea sunt sistemele de cel mai important în punctul meu de vedere!

Cu respect,
Ahmad,

Mai puţin de 100pJ/bit de peste 10-50m, cu vârf rată de date <100Mbit / s şi mai puţin de 2 $.

rfsystem a scris:

Mai puţin de 100pJ/bit de peste 10-50m, cu vârf rată de date <100Mbit / s şi mai puţin de 2 $.

De a furniza> 100Mbit / s sau până la 1Gbit / s este doar o chestiune de plasare fizice de antene matrice şi puterea pură dsp.

Aveţi posibilitatea să le compare cu dezvoltarea de procesoare.Numai în cazul în aplicaţie necesită comunicarea fără fir nu va fi fie dominat de energie.Deci, dacă aveţi nevoie de HDTV, vă va umple> 100Mbit / s de nişă.

Dar, dacă aveţi de a comunica eficient de energie, veţi ajunge într-un ritm optim de moment de date.Puteţi cere într-un mod diferit.

.

Dacă totul trebuie să ia în considerare, RF la MAC, ceea ce este cel mai eficient de modulare, codificare, arhitectura de radio, lăţimea de bandă, rata de date şi de prelucrare a mac pentru 100pJ/Bit.