Instalarea uner Linux tools

M

mouzid

Guest
Membrii Hi,

Ne pare rau ca te deranjez cu intrebarile mele de prost.

Sunt familiarizat cu ferestre care creează un nou icon pentru un nou software instalat şi care luncher executabil pot fi găsite în Start / Toate programele.
Sunt începător în Linux.Trebuie să ştiu cum să instalaţi unelte şi utilitare folosind terminale.Coud cineva spune-mi:
- Cum să le instalaţi
- Cum se configurează Variabile Env
- Cum sa configuram Licenţă (în cazul în care instrumentul este protejat de o licenţă)
- Cum la masa de prânz aceste aplicare după ce a fost instalat.
- Cum să ştiu lista de instrumente instalate pe computer.

I'm vă aşteaptă răspunsuri.
Mulţumesc.

Ce de distribuţie sunt utilizaţi?

Cele mai multe software-ul liber în Linux vine în aşa-numitele pachete.
Există două formate principale pachet: Deb pentru toate Debain bazate pe distribuţii şi RPM, care este folosit de Red Hat, Fedora Core şi SuSE (şi altele).

De distribuţie are un manager de pachete, cu care se poate instala / software-ul deinstall şi ea arată, de asemenea pachete instalează.
Pe de distribuţie bazate pe Debian este apt-get (instrumentul de linie de comandă) şi cea mai mare parte sinaptice (instrument grafic).
Pentru alţii nu ştiu managerul de pachete.

Software-ul comercial există în ambalaje sau în arhivele tar.gz.Pachetele pot fi instalat cu managerul de pachete şi la arhivele tar.gz trebuie să fie extras la directoarele dreapta - în cazul în care acestea sunt depinde de dvs. de distribuţie şi software-ul.
Ar trebui să citiţi manualul, se va explica procedura de instalare.Cum Variabilele Env sunt configurate, de asemenea, depinde de dvs. de distribuţie.

Cât de licenţă este setuped depinde de cererea dumneavoastră.Uită-te în manual.