Imagine Super Rezolutie

U

univer_solar

Guest
Buna ziua, Are cineva de lucru cu rezoluţia imaginii Super? Sunt începător în acest domeniu. Ar u vă rugăm să parts ur materiale, cum ar fi documente, cărţi, experienţă? Am avut 4 imagini LR, vreau să creaţi HR imagini folosind Matlab. Există nici un ghid? Apreciez ajutorul tau pentru. Vă mulţumim şi cele mai bune în ceea ce priveşte.

Eu pot să vă dau câteva indicii, desi am doar destinat să-l studieze in timpul meu liber. Din păcate, ultimele monthes mai multe nu pot găsi timp liber, la toate :-( Nu este severalbooks pe Super rezoluţie 1 Super-Rezolutie Imaging:. Subhasis Chaudhuri 2 Mosaicing imagine şi Super-Rezolutie:.. David Capel 3 Rezoluţia Super de imagini şi video: Katsaggelos , Aggelos K. / Molina, Rafael / Mateos, J Cred că voi începe de la metode de gradient în această lucrare un calcul eficient imagine superresolution reconstructionalgorithm Nhat Nguyen Milanfar, P. Golub, G. Această lucrare apare în: prelucrarea imaginilor, Tranzacţii IEEE la data publicării: Apr 2001 Volum: 10, Nr: 4 Pe pagina (s): 573-583 h ** p :/ / ieeexplore.ieee.org / xpl / freeabs_all.jsp ISNUMBER = 19722 & arnumber = 913592 & count = 18 & index = 8 Desi poate fi bayessian abordare ar putea fi mai bună calitate ... Dacă vă sunt interesante, în cooperare, voi fi foarte bucuros să-l înceapă împreună

Sper să coopereze în studierea cu tine. Am cartea "Super-Rezoluţia-a-Imagini-Sinteza-Prelegerile-la-image-video-si-multimedia-Processing", dar aceasta carte este încă greu de înţeles. Nu u au alte cărţi? Cum putem contacta pentru a discuta? Aştept cu nerăbdare veşti de la u în curând.

Puteţi căuta prin Google book.google.com Există mai multe cărţi cu conţinut de 70% deschise. Din păcate, nu am alte cărţi. Poate fi există o ordine itthrough mod librărie ... Am trimis un mesaj privat constând mea de e-mail pentru discuţii ulterioare