Extracţia Feature audio în VHDL

T

tarang

Guest
Buna ziua oameni buni, eu sunt un incepator la VHDL. Am cunoştinţe de bază de programare VHDL. Trebuie să folosesc limbajul VHDL pentru proiectul meu final acum în cazul în care i-au să pună în aplicare recunoaşterea vorbirii folosind FPGA. Incepand cu primul poate ghida pe cineva cum pot extrage diverse caracteristici ale unui semnal discurs folosind VHDL. Orice sugestie pe carte sau orice tutoriale va fi pe deplin mare ... thanx ....

Eu nu vă pot ajuta cu proiectul, dar cred că de la început, ar trebui să acorde mai multă atenţie la algoritmi de recunoaştere a vorbirii decat la limbajul VHDL / FPGA. Atâta timp cât algoritm este ales şi simulat, punerea în aplicare nu va fi, de obicei, o problemă.

Ce i-am cerut este doar un impuls mic sau ceva .... Ne-am decis pe algoritmul de ..., care se va folosi modelul Hidden Markov (HMM), dar aceasta este parte comparaţie. Vreau pentru a afla ce măsuri ar trebui să fie urmată, în scopul de a face semnalul de intrare de voce prin intermediul microfonului comparabile .... Există câteva eşantion de pre datelor înregistrate de voce, care vor fi deja disponibile în memoria ... vom extrage caracteristici de la faptul că, prin utilizarea software-ului, cum ar fi MATLAB cuvânt de spus, dar semnalul de voce de intrare trebuie să treacă prin hardware-ul şi nevoie de ea .... pentru a fi prelucrate de hardware-ul ... asa ca vreau sa stiu cum pot sa fac asta?