Etapele implicate în construirea (analogic) o furnica microstrip patch-uri.

D

djkross

Guest
Hei, băieţi.Sunt un student la Inginerie Electrica si eu sunt proiectarea unei antene microstrip patch-uri pentru clasa de antenă mea.Am finalizat deja de proiectare real şi simulare a antenei.Acum, am la construirea antena (mil. IT).Nu cunosc pe nimeni paşii implicaţi în acest sens - mai ales dacă utilizaţi HFSS de a proiecta o?

Orice ajutor ar fi apreciat foarte mult.Mulţumesc!

dacă folosiţi hfss cea mai uşoară cale este de a construi un negativ şi apoi puteţi etch, fie ea în tine acasă ca un PCB regulat sau a lua nişte servicii profesionale pentru ao face.CONSTRUIM O Negative: demo puteţi descărca Macromedia cu mâna liberă şi în mâna liberă Draw 2 dreptunghiuri fiind una plasturele în sine şi alte linia de hrana pentru animale, a pune în linie de hranei pentru animale de lângă punctul de hranei pentru animale şi ca yhou complet geometrie va trebui să îl salvaţi în format PDF astfel încât să puteţi să se imprime şi să nu vă faceţi griji cu privire la scară.

dacă ai construi-o singur sau nu va trebui să fie absolut siguri dvs. de fabricat antenă corect substrat aţi simulat-o.
în principal, substrat înălţime şi permitivity relativă (epsilon relativă) sunt principalii parametri substrat va trebui să ia în considerare.
Ne pare rau, dar ai nevoie de login pentru a vizualiza această ataşament

pabloec a scris: