Este posibil ca acest lucru?

C

cwjcwjcwj

Guest
Bună, eu sunt din Marea Britanie în căutarea unui loc de muncă bazate pe acasă.În prezent, eu fac Doctorat mea în comunicaţiilor digitale.Anterior, am ceva experienta de lucru într-unul din inginer bine cunoscut RF societate ca un R & D (Filter Design).Eu am folosit ADS, Cuptor cu microunde Office, Allergro, AutoCAD2004, Matlab, MATHCAD.Just mirat, este posibil pentru a obţine unele acasă pe bază de locuri de muncă? Orice sfat? Prin modul în care, eu sunt în prezent o B. Eng (Hons) Communication & Electronics Engineering Titularul de grade.Mulţumesc.

Dacă ştiţi că cineva care lucrează într-o companie mare şi RF a face, de obicei, care vă va ajuta să obţineţi în mişcare în cadrul companiei în special în compania mea actuală, dar acestea nu sunt caută ingineri RF.Unele locuri de muncă nu sunt anunţate în site-ul companiei, dar pe plan intern.Tu ar trebui să uite la jobserve sau jobsite de întocmire a listelor de locuri de muncă RF.Ea nu uita luminoase la momentul în inginerie ca unele companii sunt în afara de stabilire a unor oameni de exemplu Raytheon, Nortel Networks, care ar fi fost o companie buna de a lucra pentru mai ales in partea de RF.Oricum, vă urez mult noroc la vânătoare treaba ta.

Multumesc pentru sfaturi dumneavoastră.Am puternic de acord cu ceea ce vrei să spui prin.Eu am un an de activitate, experienţă în RND RF company.And-am dat seama că este destul de dificil de a introduce o companie buna RF.În prezent, am pas înapoi la viaţa şcolară.De fapt, I sînt privire pentru acasă de locuri de muncă pe bază de inginerie.Cred că ar putea fi imposibil.Dar, chiar hope cineva nevoie de ajutorul meu pe el.Oricum, multumesc.

Ce este acasă pe bază de locuri de muncă?inseamna asta de lucru la domiciliu?

Hi there
Aveţi posibilitatea să căutaţi pentru unele de proiectare RF, în unele companii de bine în Marea Britanie
1) de telecomunicaţii Simoco acum Sepura de fabricaţie internaţionale digitale
radios