Cum sa faci o squarewave cu frecvenţă dominantă

D

djalli

Guest
A se vedea de circuit de mai jos.Am un filtru.
Dar după ce filtru Aş vrea să fac un pătrat de undă cu frecvenţă dominantă, care, în circuitul de mai jos este 60Hz.
Cel mai probabil dominantă este cea mai mare frecvenţă la o serie de spectru filtrat de bandpass mea.

Piata val 1volts
pp. etc Doar un pătrat de val, amplitudine nu contează.
Nu am nici un indiciu.Poti sa ma ajuti.Mulţumesc.Multe mulţumiri!
djalli.

Sunteţi folosind Spice?
Eu nu sunt un analog inginer, dar l-am văzut în SPICE aveţi posibilitatea de a defini mai multe fel de stimul.
De squarewave sigur se poate face.
Şi dacă sunt metion despre sistem real.
Este mult mai uşor la un generator de squarewave, nu-i asa?

Cea mai simplă modalitate este de a utiliza un stimul VPULSE (este în SURSE bibliotecă)
Trebuie să se definească parametrii ca V,-V, puls latime, perioada, şi creşte şi se încadrează de ori.

Thats all!Simplu!

Pa
Bukitoo

Nu imi pare rau ca intrare am induşi în eroare de tine.Vreau să producă un val sqare la ieşire.Îmi pare rău din nou.Îmi pare rău.

Apoi, ce nu pricep ideea.
Doriţi să faceţi un pătrat de undă de la sinusoids?

Bukitoo a scris:

Apoi, ce nu pricep ideea.

Doriţi să faceţi un pătrat de undă de la sinusoids?

Cred că se poate utiliza o poarta logica.Schmitt Trigger tampon poate.

Nu funcţionează aşa cum am făcut-aştepta.

A se vedea figura Sunt ataşate.
Trebuie să fie ceva truc pentru a face un pătrat val ca ieşire dominantă cu cea mai mare frecvenţă.
În acest caz este de 60, în alte cazuri, poate ne 40hz sau
etc
I dont know.Pot fi făcut niciodată acest lucru?
Ne pare rău, dar ai nevoie de autentificare pentru a vizualiza acest ataşament

Imi pare rau ....Nu m-am thougth despre amplitudinea ...de fapt, i thougth că 60 Hz sinusoid a fost mai mare în amplitudine decât altele.are un filtru de 60 Hz centrale frecv?
se poate utiliza o mai selective o.
În această aplicaţie va va folosi acest circuit?