CST Waveguide Porturi Problemã

F

ferdah

Guest
Salut,
Sunt un incepator de utilizator al CST şi sunt simulând SRR structuri.Eu vreau waveguide porturile cât mai aproape de a SRR.Când l-am pus waveguide porturile de la sfârşitul celui de-al SRR structura da-mi folloving eroare.

"Waveguide pentru port numărul 1 este prea scurt. De waveguide omogene trebuie să fie de cel puţin acolo ochiuri avioane lungul raspandire direcţie"

Cum pot rezolva această problemă şi a lua foarte aproape porturile la SRR?
Am ataşat de CST fişier.Pentru aceasta structura, vreau sa iau o unitate de celule cu 2.5mmx2.5mmx2.5mm dimensiuni.Cu toate acestea, atunci când am aplicat această condiţie, la SRR atinge porturi.Cum pot rezolva această problemă, fără a schimba portul distantele si SRR dimensiuni?
Mulţumesc
Ne pare rău, dar ai nevoie de autentificare pentru a vizualiza acest ataşament

Salut,
Cred, că teza "Waveguide pentru port numărul 1 este prea scurt. De waveguide omogene trebuie să fie de cel puţin acolo ochiuri avioane a lungul raspandire direcţie" este de înţeles.Încercaţi să-l găsiţi în acest forum, este tipică problemă.Soluţie: Trebuie să crească meshcells - dar nu este bun pentru timp, sau mai bine: mica a vă schimba structura, portul nevoie de 3 meshcells in fata unui omogene.

Şi BTW esti sigur, pe care le au cu privire la portul corect din partea
dvs. structura?

Sper, care le-am ajutat.

Salut,

CST a două tipuri de meshing, universal sau local.Pentru a evita creşterea ochiuri inutil, u pot încerca construirea unei componente în cazul în care pe plan local u poate ochiuri zonei, astfel încât să includă 3 ochiuri!

U, poate e-mail-mă dacă u nu înţeleg.Am în prezent nu au acces la CST, deci, nu sunt în măsură să verifice ur proiect fişier, dar daca u rumegat lua snapshots a structurii (inclusiv a ochiului), s-ar putea fi capabil să contribuie la u!

Aveţi grijă, şi toate cele bune!

Salut,