c pentru a Verilog - există un program pentru asta?

7

7rots51

Guest
Buna ziua Sunt nou la proiectarea FPGA, știu că Verilog este un limbaj de programare de hardware, dar mulți dintre oameni sunt programatori c, există o modalitate de a scrie programe hardware cu limbajul C? există o modalitate de a converti AC program pentru programul său echivalent Verilog? vă rog, dacă există software care face acest lucru, da site-urile lor. Salutari

Am folosit HandelC de la Cel * oxica pentru un timp si eu sunt foarte multumit de ea, e foarte intuitiv și se poate scurta timpul de dezvoltare într-adevăr. Este un amestec de elemente de ANSI C, cu constructe specifice pentru hardware (de exemplu, module paralele). Puteți să-l interacționa cu VHDL / Verilog module, dacă aveți nevoie de mai multe funcționalități de nivel scăzut, dar acest lucru nu se va întâmpla prea des. Încercați hxxp :/ / www.celoxica.com pentru mai multe detalii.

Bogdanm Multumesc, Pot folosi HandelC cu nuclee disponibile IP?

Dacă dumneavoastră aveți o bază în formatul Edif îl puteți folosi cu cererea dumneavoastră. Am făcut niște timp în urmă și nu-mi amintesc întregul proces foarte clar. Oricum, trebuie să obțineți fișierul Edif din HandelC și fișierul de bază pentru Edif dvs. de IP și lăsați instrumentele FPGA fac amestec între ele. Eu cred că programul care face acest lucru pentru Xilinx este "par" (locul și trecere), deși aș putea fi greșit. Dacă vrei voi lua o privire la sursele mele vechi si, probabil, voi găsi undeva procedura exactă.

Este acolo mâner-C în jurul valorii de faptul că pot să-l încercați - sunet foarte puturos, dacă aș putea transforma unele dintre acestea C la VHDL

Acesta este în jurul valorii de și vă poate converti la VHDL. Puteți să-l lua de la Celo * ica lui pagina de descărcare: FXP :/ / downloads.celoxica.com / software

Ce fișiere ar trebui să descărcați? Are o susțină Verilog? Ce diferență cu SystemC?