Aveţi nevoie de ajutor pentru un amplificator diferenţial analiză

E

ethan

Guest
Bună tuturor,

Sunt student şi acum vreau să o OPAMP design duplicat dintr-un jurnal IEEE pentru un proiect.De schematică este ataşat în acest post.

Din moment ce nu am nici o experienţă atât de mult, am nevoie de ajutorul dumneavoastră pentru a interprete acest design.În primul rând vreau să prezint pe scurt acest amplificator înainte de a pleca într-o.

Au folosit acest sens opamp la substrat zgomot cu o intrare prin conectarea substrat mare MOS capac şi de introducere a conecta un alt motiv de linişte.Anterioare de proiectare (de la un alt grup) utilizate 0.5 microni tehnologie cu 3.0 v aprovizionare, consuma 100mw.Actuala IEEE hârtie utilizat design 0.35 microni tehnologie.Aceste două schema au fost indentical.Am făcut câteva comentarii pe baza meu înţeles şi ca lista următoare.Vă rugăm să nu ezitaţi să le comenteze şi să-mi daţi câteva sfătui.Sunt folosi, de asemenea, 0.35 microni şi 3.3v alimentare.

1.Aceste două grupuri de demonstrat este wideband amplificator şi au lăţimea de bandă de la 100kHz la 1GHz.Motivul pentru care este wideband, cred că acesta este modul actual amplificator,
dat fiind faptul că impedanţa de intrare este scăzută (1/gm5 sau 1/gm7) şi, de asemenea, sa ouput impedanta este, de asemenea, scăzut (1/gm10 = 50ohms, sau 1/gm11) .Dar, în cazul în care acesta este modul actual amplificator, ar trebui să sens curent de intrare, dar se pare că mare MOS capac sens substrat zgomot de tensiune, nici un curent de zgomot, de ce?Poate mă înşel.

2.Biasing parte:
Am stabilit de M9 ramură şi M8 filiala 20uA fiecare, şi M14 filiala 10uA deoarece cred că M14 filiala este folosită doar pentru biasing a gated de M5 şi M7.Stiu ca este feedback-ul între M13 si M14, M13 şi ambele şi M14 utiliza pentru a părtinire portile M5 şi M7.Dar nu ştiu cum să-l interpreteze şi să simtă din greu pentru a seta nod de tensiune de poarta de M14.