ajuta-mi verific tipărit dipol antena proiect folosind HFSS!

H

hntko

Guest
Bună tuturor,

Sunt un incepator cu HFSS.Am sa verson 10.Acum, incerc sa imprimat un design dipol antena, folosind HFSS.Proiectul de design au fost alreadly, dar se pare că există unele probleme, poate.Aşa cum se poate vedea de la S-parametru rezultat cifra in acest proiect, de antenă în cadrul proiectului de lucrări la destul de diferite de frecvenţă (în jur de 5GHz), decât că am aşteptat (în jur de 2,4 GHz).Iată câteva informaţii detaliate:
1.Plasturele: 50mm x 50 mm x 1.475 mm, material: Rogers RT / duroid 5880 (tm)
2.De dipol:
Lungime de braţ: 22 mm
Lungime a întregului dipol: 46 mm
Lăţime: 3mm
Material: Pec
3.Excitaţie:
Port: Wave port
Tip: Prin conector SMA, care a fost descarcat de la acest forum

Proiectul este ataşat, cu acest mesaj.Vă rugăm să verificaţi meu proiect şi arată-mi, dacă nu există nici o problemă.

Mulţumesc foarte mult!

Le
Ne pare rău, dar ai nevoie de autentificare pentru a vizualiza acest ataşament

Salut

Nepotrivire de Impedanta este acolo, verifica vswr complot, la 2.5Ghz, ur obtinerea 10.22
care nu este corect, ideal valoare este de 1, valori între 1-2 este acceptată.

cu respect
Avinash

Bună ziua Avinash,

Mulţumesc foarte mult.Da, VSWR complot arată că valoarea sa la 2.5GHz nu este acceptabil.Dar, de la 4.96 GHz VSWR complot de acord cu S-complot.VSWR este egal cu 1.10.Aceasta înseamnă că antena de lucrări şi la 4.96GHz.
, but at around 2.5 GHz (or even lower).

Problema pe care eu consider că aici este tipărită cu o astfel de antenă dipol, teoretic, ar trebui să funcţioneze bine, nu la 4.96 GHz,
dar, în jurul valorii de 2,5 GHz (sau chiar mai mici).Cu toate acestea, simularea rezultat nu este la fel de probabil ca teoria.
= 46mm.

Să analizeze structura de dipol: global dipol este lungimea L = 2 L