| Autor | Mesaj |
|---|
masterx81
Alăturat: 05 aprilie 2002 Posts: 26
| 24 iul 2004 10:08 Duty ciclu de tensiune ... | | |
|
| Salut tuturor ... Sunt un incepator si am nevoie de un circuit simplu care transformă un semnal de 150hz cu taxă variabilă ciclu (de la 0 la 100%) la o tensiune proporțională cu datoria de ciclu ... Am tryed de a găsi în internet, si cred ca am nevoie de un filtru LC (nu sunt sigur ...), dar eu nu spun cum calcula valorile componentelor ...
Multumesc tuturor!!! |
|
| Back to top | |
 |
deal
Alăturat: 17 iunie 2004 Posts: 285 A ajutat: 9
| 24 iul 2004 10:12 Duty ciclu de tensiune ... | | |
|
| | Utilizați o combinație R și C. R în serial, C, în paralel cu încărcătură. Cred că aceasta este cea mai simplă formă. |
|
| Back to top | |
 |
masterx81
| 24 iul 2004 10:18 Re: Duty ciclu de tensiune ... | | |
|
| | Hill a scris: | | Utilizați o combinație R și C. R în serial, C, în paralel cu încărcătură. Cred că aceasta este cea mai simplă formă. |
ok ... Mmm ... Cum i se poate calcula exact valoarea de rezistență și condensator? După rc Cred că am nevoie de asemenea, un tranzistor (deoarece sarcina nu de descărcare de gestiune a condensator înainte de timp), nu-i asa? |
|
| Back to top | |
 |
batdin
Alăturat: 03 iunie 2004 Posts: 181 A ajutat: 3 Locatie: Bulgaria
| 24 iul 2004 17:12 Re: Duty ciclu de tensiune ... | | |
|
| Aceasta depinde de rezistența de sarcină. Depinde de asemenea de ieșire clipoci mult poate fi tolerată. Care este sursa de semnal? Pot să-l aprovizionare suficient de curent de sarcină sau ar trebui să-l fi amplificate în prealabil? Dă niște detalii. |
|
| Back to top | |
 |
Einstein
Alăturat: 19 decembrie 2003 Intervenții: 1
| 24 iul 2004 18:09 Re: Duty ciclu de tensiune ... | | |
|
| | Sună ca un ceea ce este utilizat într-un elicopter. Poti sa fi mai specifice cu privire la introducerea de undă? Dacă te uiți pe net pentru "elicopter circuit" veți găsi unele chestii! |
|
| Back to top | |
 |
masterx81