forum electronica

Reguli | Articole recente | RSS subiect | Caută | Inregistrare | Autentificare

Help necesare Transformarea cosinus discretă

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Digital Signal Processing -> Ajutor necesare Transformarea cosinus discretă
Author Message
kuteangelll

Inregistrat pe: 01 Sep 2005

Post 01 Sep 2005 20:08

DCT coeficient

Salut,
A putea orice organism spune-mi, dacă avem o imagine, cum ajungem coefficinets DCT din imagine, eu sunt un incepator la DSP și vreau să fac DCT pe o imagine folosind Matlab, te rog ajută-mă Cum ar trebui să înceapă, i știu cum Transformata cosinus discretă lucrărilor, ci i dont know ce la spre a face dacă am o imagine, atunci ce este următorul pas pentru a extrage valorile de bloc și a obține coeficienții DCT, plzzz de orice fel ar putea să mă ajute.
Back to top
Google
AdSense
Google Adsense

Post 01 Sep 2005 20:08

Ads

Back to top
nitthilan

Inregistrat pe: 13 octombrie 2004
A ajutat: 5

Post 02 Sep 2005 9:12

Re: Help necesare Transformarea cosinus discretă

Transformata cosinus discretă este folosit pentru compresie de imagini (în JPEG).
există funcții în Matlab care-și găsesc 1D, 2D DCT de input. Începând cu a ta este o imagine u necesitatea de a utiliza 2D DCT (dct2 ()).
DCT 2D pot fi luate pe imagine pentru a obține întregul coeficienții DCT a imaginii întregii dar din moment ce eroare chiar și într-un singur coeficient ar afecta imaginea întregului și, deoarece nu s-ar fi pierderea de flexibilitate în ceea ce dimensiunea imaginilor variază de obicei, ele împart imagine ca imagine de blocuri de dimensiunea 8x8. Se spune, de asemenea, că acest lucru dă de compresie maximă în comparație cu alte dimensiuni bloc (deși încă unii oameni susțin că 4x4-ar realiza mai bine).